Тэма: «Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па пытаннях выхавання і развіцця асобы вучняў сродкамі вучэбных прадметаў »
Паседжанне 1
Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне агульнай сярэдняй адукацыі ў 2023/2024 навучальным годзе
1. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншыя нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах: асноўныя палажэнні, выхаванне ў сістэме адукацыі, агульныя патрабаванні да арганізацыі адукацыйнага працэсу. ( Саковіч Н.Р.) 2. Абноўленыя вучэбныя праграмы і вучэбна-метадычныя комплексы па па вучэбных прадметах для V–XI класаў; ( Басякова Т.Г.)3. Эфектыўнасць выкарыстання ў адукацыйным працэсе кампанентаў вучэбна-метадычных комплексаў па вучэбных прадметах;(Ладонька Н. І.)
4. Электронныя дадаткі да вучэбных дапаможнікаў па вучэбных прадметах (Чарнікевіч А.Ф.)
Паседжанне 2
Комплекснае праектаванне прафесійнага развіцця настаўніка-прадметніка як умова павышэння якасця адукацыі
1.1. Распрацоўка новых форм, метадаў і прыемаў навучання як складальнік якасці адукацыі па вучэбных прадметах
(Лугіна В.М.)
1.2. Прафесійнае развіцце настаўніка ва ўмовах рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні (Абжэльян М.М.)
Практычны блок:
2.1. Распрацоўка і правядзенне адкрытага ўрока як умова прафесійнага развіцця ўрока. (Настаўнікі-прадметнікі)
2.2. Алгарытм дзеяння для праектавання вучэбных заняткаў з улікам накіраванасці на праектаванне прафесійнага развіцця настаўніка
(Настаўнікі-прадметнікі)
Паседжанне 3
Выкарыстанне тэхналогіі даследчай дзейнасці ў рабоце з рознымі катэгорыямі вучняў як сродак іх асобаснага і інтэлектуальнага развіцця
1.1 Выкарыстанне тэхналогій даследчай дзейнасці ў рабоце з рознымі катэгорыямі вучняў як сродак іх асобаснага і інтэлектуальнага развіцця (Саковіч Н.Р.)
1.2 Патрабаванні да сучаснага ўрока з пазіцыі арганізацыі даследчай дзейнасці з рознымі катэгорыямі вучняўяк сродку іх асобаснага і інтэлектуальнага развіцця.(Кураленка І.І)
1.3 Арганізацыя і кіраванне праектнай дзейнасцю пры вывучэнні прадметаў …(Ладонька Н.І.)
Практычны блок:
2.1. Эфектыўны вопыт прымянення ў выкладанні вучэбных прадметаў ___________ тэхналогіі даследчай дзейнасці як сродку асобаснага і інтэлектуальнага развіцця вучняў. (Настаўнікі-прадметнікі)
Паседжанне 4
Вынікі работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў-прадметнікаў
- Асноўныя прынцыпы работы з інтэрнэт-сэрвісамі, магчымасці іх выкарыстання ў адукакцыйнай дзейнасці. (Еўстратава Т.А.)
- Справаздачы па тэмах самаадукацыі ( настаўнікі-прадметнікі)
- Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2023/2024 н.г. (Саковіч Н.Р.)
раскрыть » / « свернуть