№ п/п
|
Змест работы
|
Удзельнікі
|
Адказныя
|
Арганізацыйная работа ў школе
|
|
Афармленне вугалка па прафарыентацыі
“ У свеце прафесій”
Афармленне стэнду
“ У дапамогу выпускніку”, “ Куды пайсці вучыцца”.
|
|
Нам. дыр. па ВР
|
|
Правядзенне вынікаў прафарыентацыі за мінулы год ( пытанні працаўладкавання і паступлення выпускнікоў 9, 11 кл.)
|
|
Нам. дыр. па ВР
|
|
Супастаўленне і абмеркаванне плану прафарыентацыйнай работы на новы навучальны год.
Абарона планаў выхаваўчай работы па профарыентацыі.
“ Арганізацыя прафарыентацыйнай работы ў класе”.
|
|
Нам. дыр. па ВР
|
|
Забеспячэнне ўстановы матэрыяламі па прафарыентацыі
|
|
Бібліятэкар
|
|
Папаўненне бібліятэчнага фонда літаратурай па прафарыентацыі і працоўнаму навучанню.
|
|
Бібліятэкар
|
|
Забеспячэнне ўдзелу школьнікаў у рабоце вучнеўскіх працоўных аб’яднанняў.
|
|
Кіраўніцтва установы
|
|
Прадугледжваць увядзенне факультатыва “Маё прафесійнае будучае”.
|
|
Нам. дыр. па ВР
|
|
Уключынне вучняў у грамадска-карысную дзейнасць у суадносінах з пазнавальнымі і прафесійнымі інтарэсамі.
|
|
Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі
|
|
Ажыццяўленне ўзаемадзеяння з установамі дадатковай адукацыі, Цэнтрам занятасці.
|
|
Нам. дыр., ВР, класныя кіраўнікі
|
Работа з педагагічнымі кадрамі
|
|
Распрацаваць рэкамендацыі класным кіраўнікам па планаванню прафарыентацыйнай работы з вучнямі розных узроставых груп.
|
|
Нам. дыр. па ВР
|
|
Прадугледзець у плане работы МА разгледжанне пытанняў методыкі прафарыентацыйнай работы, абмен вопытам яе правядзення:
- Падрыхтоўка вучняў да кампетэнтнага выбару прафесіі;
- “Сістэма адукацыі РБ”;
- “Сістэма прафарыентацыйнай работы ў школе”;
- “Методыка прафарыентацыйнай работы па ўзроставых групах”;
- “Псіхалагічная і сацыяльная абумоўленнасць выбару прафесіі вучнямі старэйшых класаў”;
- “Метады даследаванняў і назіранняў псіхафізіялагічных асаблівасцей вучняў”;
- “Метады работы з бацькамі па пытанню выбара прафесіі”;
|
|
Нам. дыр па ВР, кіраўнік МА класных кіраўнікоў,
|
|
Арганізаваць для педагогаў прафкансультацыі вывучэнню асаблівасцей школьніка:
- Даследаваць гатоўнасць вучняў да выбару прафесіі;
- Вывучаць асаблівасці і здольнасці вучняў;
- Вывучаць схільнасці і інтарэсы;
- Вывучэнне прафесійных намераў і планаў вучняў.
|
5-6 кл.
7-8кл.
9 – 11 кл.
|
Педагог сацыяльны
|
|
Арганізаваць правядзенне конкурса метадычных распрацовак пазакласных прафарыетацыйных мерапрыемстваў.
|
|
Нам. дыр па ВР
|
Работа з бацькамі
|
|
Арганізаваць для бацькоў лекторый па тэме “ Роля сям’і ў правільным прафесійным самавызначэнні”.
|
|
Нам. дыр па ВР
|
|
Арганізаваць сустрэчы вучняў і іх бацькоў з прадстаўнікамі розных прафесій.
|
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Далучаць бацькоў да ўдзелу ў правядзенні экскурсій на прадпрыемствы і навучальныя ўстановы.
|
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Спланаваць правядзенне бацькоўскіх сходаў ( агульнашкольных і класных) на тэму “Анализ рынка труда и востребованности профессий
в РБ”
“Медыцынскія аспекты пры выбары прафесіі”
|
|
Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі
|
Работа з вучнямі
|
|
Арганізацыя экскурсій на прадпрыемствы і ў навучальныя ўстановы
|
6-11 кл.
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Арганізацыя тэсціравання і анкеціравання вучняў з мэтай выяўлення прафнакіраванасці.
|
7 – 11 кл
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Правядзенне класных гадзін па вывучэнню прафеснаграм навучальных устаноў.
|
9 – 11 кл.
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Ажыццяўленне індывідуальных і групавых кансультацый вучняў.
|
6 – 11 кл.
|
Педагог сацыяльны
|
|
Правядзенне месячнікаў па прафарыентацыі, конкурсаў па прафесіі, канферэнцый, інтэлектуальных гульняў іінш.
Кл. гадз. “Ёсць такая прафесія – Радзіму абараняць”
Конкурс малюнкаў “Мая будучая прафесія”
“Мама, тата на рабоце”
“Фестываль прафесій”
|
1-4 кл
|
Нам. дыр. па ВР, класныя кіраўнікі
|
|
Арганізацыя і правядзенне з вучнямі выстаў:
“У свеце прафесій”;
“Транспарт”
“ваенныя прафесіі”
“Інфармацыйныя тэхналогіі”
“ Будаўніцтва і архітэктура”
“Машынабудаўніцтва” и г. д.
Арганізацыя і правядзенне з вучнямі гутарак, віктарын…
|
1 – 11 к.
|
Класныя кіраўнікі, бібліятэкар
|
|
Арганізацыя і правядзенне сустрэч з прадстаўнікамі розных прафесій
|
8 – 11 кл.
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Забеспячэнне ўдзелу вучняў старэйшых класаў у днях адкрытых дзвярэй навучальных устаноў.
|
9-11кл.
|
Нам. дыр па ВР
|
|
Афармленне на кожнага вучня прафарыентацыйнай карты.
|
9 -11 кл.
|
Класныя кіраўнікі
|
|
Правядзенне дыягностыкі па выяўленню інтарэсаў вучняў
|
5 – 11 кл.
|
Педагог сацыяльны
|
|
Арганізацыя пятай працоўнай чвэрці.
Забеспячэнне ўдзелу вучняў у работах вучнеўскіх працоўных брыгад, работа на прышкольным участку.
|
7-8 кл
10 кл
|
Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі
|
|
Вывучэнне чытацкіх інтарэсаў школьнікаў, састаўлення індывідуальных планаў чытання, абмеркавання кніг, якія маюць прафарыентацыйнае значэнне.
|
2 – 11 кл.
|
Бібліятэкар
|