Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

План

План

мерапрыемстваў па прафарыентацыйнай рабоце

№ п/п

Змест работы

Удзельнікі

Адказныя

Арганізацыйная работа ў школе

Афармленне вугалка па прафарыентацыі

“ У свеце прафесій”

Афармленне стэнду

У дапамогу выпускніку”, “ Куды пайсці вучыцца”.

 

Нам. дыр. па ВР

Правядзенне вынікаў прафарыентацыі за мінулы год ( пытанні працаўладкавання і паступлення выпускнікоў 9, 11 кл.)

 

Нам. дыр. па ВР

Супастаўленне і абмеркаванне плану прафарыентацыйнай работы на новы навучальны год.

Абарона планаў выхаваўчай работы па профарыентацыі.

“ Арганізацыя прафарыентацыйнай работы ў класе”.

 

Нам. дыр. па ВР

Забеспячэнне ўстановы матэрыяламі па прафарыентацыі

 

Бібліятэкар

Папаўненне бібліятэчнага фонда літаратурай па прафарыентацыі і працоўнаму навучанню.

 

Бібліятэкар

Забеспячэнне ўдзелу школьнікаў у рабоце вучнеўскіх працоўных аб’яднанняў.

 

Кіраўніцтва установы

Прадугледжваць увядзенне факультатыва “Маё прафесійнае будучае”.

 

 

Нам. дыр. па ВР

Уключынне вучняў у грамадска-карысную дзейнасць у суадносінах з пазнавальнымі і прафесійнымі інтарэсамі.

 

Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі

Ажыццяўленне ўзаемадзеяння з установамі дадатковай адукацыі, Цэнтрам занятасці.

 

Нам. дыр., ВР, класныя кіраўнікі

Работа з педагагічнымі кадрамі

Распрацаваць рэкамендацыі класным кіраўнікам па планаванню прафарыентацыйнай работы з вучнямі розных узроставых груп.

                                                          

 

 

 

 

Нам. дыр. па ВР

 

Прадугледзець у плане работы МА разгледжанне пытанняў методыкі прафарыентацыйнай работы, абмен вопытам яе правядзення:

-          Падрыхтоўка вучняў да кампетэнтнага выбару прафесіі;

-          “Сістэма адукацыі РБ”;

-          “Сістэма прафарыентацыйнай работы ў школе”;

-          “Методыка прафарыентацыйнай работы па ўзроставых групах”;

-          “Псіхалагічная і сацыяльная абумоўленнасць выбару прафесіі вучнямі старэйшых класаў”;

-          “Метады даследаванняў і назіранняў псіхафізіялагічных асаблівасцей вучняў”;

-          “Метады работы з бацькамі па пытанню выбара прафесіі”;

 

Нам. дыр па ВР, кіраўнік МА класных кіраўнікоў,

Арганізаваць для педагогаў прафкансультацыі вывучэнню асаблівасцей школьніка:

-          Даследаваць гатоўнасць вучняў да выбару прафесіі;

-          Вывучаць асаблівасці і здольнасці вучняў;

-          Вывучаць схільнасці і інтарэсы;

-          Вывучэнне прафесійных намераў і планаў вучняў.

 

 

 

5-6 кл.

 

7-8кл.

9 – 11 кл.

 

Педагог сацыяльны

Арганізаваць правядзенне конкурса метадычных распрацовак пазакласных прафарыетацыйных мерапрыемстваў.

 

Нам. дыр па ВР

Работа з бацькамі

Арганізаваць для бацькоў лекторый па тэме “ Роля сям’і ў правільным прафесійным самавызначэнні”.

 

Нам. дыр па ВР

Арганізаваць сустрэчы вучняў і іх бацькоў з прадстаўнікамі розных прафесій.

 

Класныя кіраўнікі

Далучаць бацькоў да ўдзелу ў правядзенні экскурсій на прадпрыемствы і навучальныя ўстановы.

 

Класныя кіраўнікі

Спланаваць правядзенне бацькоўскіх сходаў ( агульнашкольных і класных) на тэму “Анализ рынка труда и востребованности профессий

в РБ”

“Медыцынскія аспекты пры выбары прафесіі”

 

Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі

Работа з вучнямі

Арганізацыя экскурсій на прадпрыемствы і ў навучальныя ўстановы

6-11 кл.

Класныя кіраўнікі

Арганізацыя тэсціравання і анкеціравання вучняў з мэтай выяўлення прафнакіраванасці.

7 – 11 кл

Класныя кіраўнікі

Правядзенне класных гадзін па вывучэнню прафеснаграм навучальных устаноў.

9 – 11 кл.

Класныя кіраўнікі

Ажыццяўленне індывідуальных і групавых кансультацый вучняў.        

6 – 11 кл.

Педагог сацыяльны

Правядзенне месячнікаў па прафарыентацыі, конкурсаў па прафесіі, канферэнцый, інтэлектуальных гульняў іінш.

 

Кл. гадз. “Ёсць такая прафесія – Радзіму абараняць”

Конкурс малюнкаў “Мая будучая прафесія”

                                   “Мама, тата на рабоце”

“Фестываль прафесій”

 

1-4 кл

Нам. дыр. па ВР, класныя кіраўнікі

Арганізацыя і правядзенне з вучнямі выстаў:

“У свеце прафесій”;

“Транспарт”

“ваенныя прафесіі”

“Інфармацыйныя тэхналогіі”

“ Будаўніцтва і архітэктура”

“Машынабудаўніцтва” и г. д.

Арганізацыя і правядзенне з вучнямі гутарак, віктарын…

1 – 11 к.

Класныя кіраўнікі, бібліятэкар

Арганізацыя і правядзенне сустрэч з прадстаўнікамі розных прафесій

8 – 11 кл.

Класныя кіраўнікі

Забеспячэнне ўдзелу вучняў старэйшых класаў у днях адкрытых дзвярэй навучальных устаноў.

9-11кл.

Нам. дыр па ВР

Афармленне на кожнага вучня прафарыентацыйнай карты.

 

9 -11 кл.

Класныя кіраўнікі

Правядзенне дыягностыкі па выяўленню інтарэсаў вучняў

5 – 11 кл.

Педагог сацыяльны

Арганізацыя пятай працоўнай чвэрці.

Забеспячэнне ўдзелу вучняў у работах вучнеўскіх працоўных брыгад, работа на прышкольным участку.

7-8 кл

10 кл

Нам. дыр па ВР, класныя кіраўнікі

Вывучэнне чытацкіх інтарэсаў школьнікаў, састаўлення індывідуальных планаў чытання, абмеркавання кніг, якія маюць прафарыентацыйнае значэнне.

2 – 11 кл.

Бібліятэкар

 

Разделы сайта