У рамках праграмы " Роўны навучае роўнага "ва ўстанове адукацыі было праведзена мерапрыемства "Групавы ціск і ўменне гаварыць "НЕ".
У ходзе мерапрыемства хлопцы паспрабавала разабрацца ў тым, што нясуць моладзевыя субкультуры людзям, аддзяліць «добрае» ад «дрэннага» у кожнай субкультуры, каб разумець, чаму варта пераймаць, а чаго варта баяцца. Выкарыстоўваючы падрыхтаваную інфармацыю аб некаторых відах субкультур, паглядзеўшы прэзентацыю, хлопцы змаглі знайсці плюсы і мінусы самых вядомых субкультур.
Мерапрыемства садзейнічала фарміраванню ў падлеткаў ўяўленні аб моладзевых нефармальных аб'яднаннях, субкультурах як небяспечных для псіхічнага здароўя з'явах у сучасным грамадстве.
У ходзе дыялогу дзеці даведаліся, што ёсць групы людзей, якія ствараюць культуру, адрозную ад масавай, і некаторыя субкультуры носяць экстрэмальны характар.
Таксама Падлеткі даведаліся, што асновай субкультуры могуць быць стыль музыкі, лад жыцця, пэўныя палітычныя і рэлігійныя погляды, а таксама, што развітыя субкультуры маюць свае перыядычныя выданні, клубы, грамадскія арганізацыі.
У ходзе мерапрыемства дзеці даведаліся, што ў субкультуры маецца свой дрэс-код, слэнг, манера паводзін і высветлілі, хто такія рэпэры, готы, панкі, хіпі, металісты, растаманы, скінхэды, стрыт-байкеры, паркуршчыкі, рэйверы, крышнаіты, графітэры, брэйк-дансеры, скульптары, пацыфісты, гопнікі, пазнаёміліся з асаблівасцямі іх ідэалогіі, паводзінамі ў грамадстве.
У канцы класнага гадзіны навучэнцы зрабілі выснову, што субкультура фармуе перакананні чалавека, яго стаўленне да навакольнага свету, учынкі, сістэму каштоўнасцяў, абавязкова ўплывае на ўвесь лад жыцця і каб не стаць палонным субкультуры, трэба асэнсавана рабіць свой выбар.
разгарнуць » / « згарнуць